Incompany trainingen

Incompany trainingen

Confrontatie als medicijn

Elk proces dat wij begeleiden is in de kern confronterend, gericht op het observeerbaar gedrag en we excelleren in het spiegelen daarvan.

Van "know how" naar "show how"

Of het nu gaat om verkooptraining, strategieontwikkeling, cultuurverandering of managementtraining, we hebben de volgende doelen voor ogen:

  • Een bedrijfscultuur helpen creëren die is toegespitst op "show how" in plaats van "know how".
  • Verantwoordelijkheden in de organisatie neerleggen op het niveau waar ze thuis horen.
  • Intrinsieke motivatie tot gedragsverandering creëren.
  • Het geheim van succes is gewone dingen buitengewoon goed te doen.

"We geloven sterk in positieve confrontatie als stimulans om er uit te halen wat er in potentie in zit."

Gedragsverandering in uw organisatie beheersen

Hoe goed beheersen we de mechanismen in onze organisatie die het team naar een maximaal resultaat moeten leiden? Kennen en begrijpen we de gedragingen van onszelf en onze medewerkers? Succes staat of valt met focus en effectief handelen. Attitude en gedrag is dus waar het om draait in onze trainingen!

Interventies

Waarom worden wij gevraagd te interveniëren?

  • We kunnen op internationale schaal uw organisatie bijstaan.
  • Onze zeer ervaren trainers vormen de top van de trainingsmarkt.
  • Wij durven u business impact te garanderen.

Action-learning didactiek

Onze trainingen zijn gedragstrainingen waarin circa één trainingsdag per 3 à 5 weken plaatsvindt. In de periode tussen trainingsdagen vindt de werkelijke training plaats. Oefenen, oefenen, oefenen! Men leert het best door eigen ervaringen. In de volgende trainingsdag delen we de behaalde persoonlijk- en business impact. Zo ontstaat een positief eisende leeromgeving waarin je persoonlijke leercurve een boost krijgt. 

Fasering: Kracht van de herhaling en praktijkgerichtheid

Hoe breng je dit of dat punt in de praktijk? In welke situatie, met wie en wanneer? Wij geven op deze vragen antwoord door concrete instrumenten aan te dragen die het toepassen vergemakkelijken. Aan elke deelnemer worden ‘onvoorwaardelijke eisen’ gesteld, zodat hij/zij wordt aangespoord nieuwe uitdagingen te zoeken en zich voortdurend te perfectioneren. Deze aanzet tot beweging staat bij BIT hoog in het vaandel.

  • Bewustwording en overweging op attitude
  • Vaardigheid leren
  • Implementeren in de dagelijkse praktijk
  • Discipline en volhouden!

Management teams

Een trap veeg je van boven naar beneden schoon. Ongeacht de vraag start het onderzoek bij de directie. Waar wilt u heen? Waar wilt u staan over 3-5 jaar? Wat belemmert het behalen van de gestelde doelen? Waar zitten pijnpunten? Hoe bereik je als leider...

Verkoopteams

Zoals topsporters iedere dag trainen om zich op het beslissende moment te onderscheiden van de concurrentie, zo moeten wij onszelf blijven trainen in de verkoopvaardigheden. We leiden u met praktische middelen door alle fasen van het commerciële proces.

361° analyse

Ons online 361° feedback platform biedt u een methode om het functioneren van een individu op specifieke competenties te evalueren. Het 361° instrument wordt ingezet als basis voor functioneringsgesprekken en coaching.

Consultancy

Onze benadering is, via een drie stappen aanpak, gericht op ‘blijvende verandering’ met als basis ‘ontwikkeling in gedrag en vaardigheden’. Immers, een grote uitdaging ligt voor veel organisaties in het bereiken van permanente prestatieverbetering....

E-book

De Librije weet al 10 jaar achtereenvolgend 3 Michelin-sterren te behouden. "Hoe doen ze dat toch?", vroegen de auteurs van Boerenwijsheden - onze eigen Tjeerd den Boer en Niels van Rees - zich af. In dit boek ontrafelen ze het succes-DNA van de...