Ilse Niesink

Profiel

Ilse wordt enthousiast van new business, accountmanagement, effectieve communicatie, solution selling, onderhandelen, stressmanagement en salesmanagement. Ze maakt oprecht verbinding met haar deelnemers en hun dagelijkse praktijk, waardoor ze mensen naar een hoger bewustzijn van zichzelf brengt en ze leert hoe ze hun omgeving positief kunnen beïnvloeden. Het spreekt vanzelf dat dit altijd gerelateerd is aan het einddoel van de klant, wat veelal over groei van marktaandeel, omzet, marges, teamwork en/of klanttevredenheid gaat. Ilse heeft een nuchtere ‘getting things done’ instelling en met liefdevolle en genadeloze feedback zet ze haar deelnemers op scherp. 

"Pas wanneer je leert te luisteren om te begrijpen in plaats van te luisteren om te reageren, ontstaat er echt contact".

Nationaliteit

Nederlandse.

Talen

Nederlands en Engels.

Trainen met Ilse is positief confronterend en energiegevend. Ik werk al 25 jaar als accountmanager en heb vele trainingen gevolgd, maar door deze training ben ik zowel als verkoper en als mens gegroeid!

Oud-deelnemer na training door Ilse

Belangrijke projecten

  • Akzo Nobel – salesboost voor de DIY markt
  • Groveko – van product selling naar solution selling (zie klantcasus)
  • Formula Air – accountmanagement en salesmanagement
  • Iwink – accountmanagement en ICT specialisten verbinden en effectievere communicatie
  • TSM Business School – Programma management en persoonlijke begeleiding van de opleiding ‘Bedrijfskunde voor technisch professionals’
  • Randstad uitzendbureau – consultancy en new business proposition

Relevante opleiding

  • HBO Commerciële Economie – Saxion Hogeschool
  • Post HBO Management – Fast Forward
  • Basisopleiding en docenten 1 – Raja yoga 

Typisch Ilse: verbinding, nuchterheid en resultaat.